.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش یک رام قطار مسافری حومه ای در مسیر پل سفید - گرگان
در جهت رفاه حال شهروندان و با پیگیری های انجام شده یک رام قطار مسافری حومه ای به ناوگان حمل و نقل ریلی راه آهن شمال اضافه شد.

 شمال نیوز: در جهت رفاه حال شهروندان و با پیگیری های انجام شده  یک رام قطار مسافری حومه ای به ناوگان حمل و نقل ریلی راه آهن شمال اضافه شد.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال مهندس یوسف گران پاشا مدیر کل راه آهن شمال  از افزایش یک رام قطار حومه ای در مسیر پل سفید – گرگان و بالعکس خبر داد.

وی با بیان این خبر گفت : با توجه به اینکه افزایش قطار‌های حومه‌ای در شهر‌های بزرگ یکی از سیاست های کاری راه‌آهن است ، با نیاز سنجی  و پیگیریهایی که راه آهن شمال در این زمینه ، انجام داد یک رام قطار حومه ای از مبدا پل سفید به مقصد گرگان به ناوگان حمل ونقل ریلی این اداره کل افزوده شد.

مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه اگر در مسیر ها نیاز به افزایش قطارهای حومه‌ای باشد، راه اندازی آن پیگیری می شود، افزود: قطارهای حومه ای به دلیل نرخ پایین بلیت برای راه آهن سود آوری ندارند، ولی با این حال برای رفاه حال هم استانی های محترم اولویت کار ما بر این است تا در جهت سرویس دهی به مسافران، این قطارها با نرخ بلیت ارزان، خدمات مناسب و تنوع زمان حرکت سرویس دهی نمایند.

وی ادامه داد: علی رغم وجود محدودیت  در اضافه شدن قطارها در راه آهن ،در صورتی که تعداد مسافر بیشتری جذب قطارهای حومه‌ای شود و تقاضا افزایش یابد، می‌توانیم به همین میزان متقاضی افزایش تعداد قطارها باشیم.

گران پاشا ظرفیت این قطار اتوبوسی را با سه سالن ،288 نفر اعلام کرد. شایان ذکر است ساعت حرکت این قطار هرروزه ساعت 6:20 از پل سفید ورود به ساری 7:35 و ورود به گرگان 10:15 میباشد. برگشت این قطار نیز از گرگان ساعت 16 عصر ،ورود به ساری 18:35 و ورود به پل سفید 20:00 میباشد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.